VŠEOBECNÉ PODMÍNKY
OTEVÍRACÍ DOBA
Objednávky přijímáme každý den mezi 11:00h a 22:00h.
MINIMÁLNÍ OBJEDNÁVKA
Minimální výše objednávky za jídlo je 400 Kč.
CENA- Ceny jídel jsou stejné jako v restauraci.
- Obaly na jídla neúčtujeme.
- Za dovoz se platí dle zóny doručení - viz ceník.
- Při objednání z více restaurací je cena za dopravu navýšena v Praze o 60 Kč za každou další restauraci.
- Získejte slevu 50 Kč ke všem objednávkám objednaných ve všední dny mezi 14h a 16h.
VIP ČLENSTVÍ
Objednáváte alespoň 1x měsíčně?
Kupte si roční Eurobest VIP členství nyní jen za 100 Kč na půl roku nebo 180 Kč na celý rok.
Získáte lepší ceny doručení až o 50 Kč, dvojnásobek benefit bodů, přednostní vyřízení objednávky a pohodlnější možnost potvrzení přes sms místo telefonického potvrzení.
POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávku Vám vždy naši operátoři potvrdí do 10 minut od odeslání objednávky. Pokud nejste na telefonu zastiženi, obdržíte sms a email s žádostí o potvrzení objednávky. Objednávka nemůže být vyřízena dokud není telefonicky potvrzena, proto prosíme mějte telefon vždy u sebe. V případě úspěšné platby kartou online či pokud máte VIP členství je objednávka vyřizována automaticky a potvrzena přes sms.
ČAS DORUČENÍ
Naším cílem je dodat objednávku v co nejkratší době a proto se každá objednávka vozí zvlášť. Rozvoz jídel zajišťujeme zpravidla do 60 minut v zóně 1-5 a do 90 minut v zóně 6-9.
Při objednávce z více než jedné restaurace může být doba dodání prodloužena o dalších 30 minut za každou restauraci.
ZPOŽDĚNÍ OBJEDNÁVKY
Lhůta na doručení se počítá od odeslání objednávky či od změny objednávky z důvodu, že v restauraci některé jídlo nemají. V případě nemožnosti objednávku potvrdit klientem, se lhůta počítá až od skutečného potvrzení klientem.
Zpoždění objednávky větší než 15 minut Vám bude vždy včas omluveno, zpravidla hned při potvrzení objednávky či po objednání v restauraci, kdy nám restaurace oznámí delší čas přípravy.
Při zpoždění větším než 30 minut máte nárok na slevu ve výši 50% z ceny dopravy, při zpoždění větším než 60 minut máte nárok na slevu 100% z ceny dopravy.
Vzhledem k délce přípravy u objednávek nad 2000 Kč za jídla se při zpoždění postupuje individuálně.
KURÝŘI
Jídla vozíme našimi vlastními kurýry vybavené GPS navigací a GPS sledováním, proto operátoři mají aktuální přehled o stavu každé objednávky.
PLATBA
Umožňujeme platit mnoha způsoby a to:
hotově, hotově v cizí měně, stravenkami, kartou online, kartou přes platební terminál, bankovním převodem či přednabitým kreditem.
Společnosti mohou po vyplnění rámcové objednávky platit fakturou.
STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
V případě nutnosti stornování objednávky je nutné operátorům co nejdříve zavolat. Pokud je jídlo již připravováno, stornování již není možné.
Objednávku je též možné stornovat, pokud je zpoždění větší než 30 minut a nebylo včas omluveno.
REKLAMACE OBJEDNÁVKY
Po převzetí objednávky zkontrolujte její správnost nejlépe v přítomnosti kurýra. Pokud nějaké jídlo chybí, ihned prosím telefonicky informujte operátory.
Jídla jsou určena k přímé spotřebě a naše společnost bohužel nemůže nést odpovědnost za pokrm, který není zkonzumován během půl hodiny od dodání.
ALERGENY
Všechna jídla mohou obsahovat alergeny. Pro informace o alergenech u konkrétních jídel, prosíme konktaktujte přímo restauraci. Doporučujeme napsat ke každému objednanému jídlu poznámku, z kterých surovin nemá být jídlo připraveno a restaurace podle toho jídla připraví.
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.